Webkinz Insider - Not affiliated with Ganz or Webkinz.

Welcome to WI!


Free Webkinz Codes

Ads  Remove Ads

Become an Insider Insider Subscriber and make these ads go away!
Go Back   Webkinz Insider Forum > WebkinzInsider.Com > Contests & Click-to-Wins > Members - Food

Welcome to the Webkinz Insider Forum forums.

You are currently viewing our boards as a guest which gives limits your access to many of our other features. By joining our FREE community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), removal of some (including the "in-text") ads, respond to polls, upload content and access many other special features, such as trading, and entering contests! Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.
Closed
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 05-19-2008, 07:21 PM   #31
MEH! ▼
Webkinz :)
 
OceanBluue's Avatar
OceanBluue has a spectacular aura about

Default Re: WI's Next Top Model Season 1! Up to 15 amazing models!

Very Nice! One more spot left!, and webkinzlover953 still has to send in his pic.

---------- OceanBluue added 16 Minutes and 21 Seconds later ----------

Oops everyone! lol! (This is why it is easier to be gifted and hold a contest, than to be not gifted and hold a contest..)

The title say "Up to 15 Webkinz" What I meant to say was 10 Webkinz...Boy am I dumb lol

Last edited by OceanBluue; 05-19-2008 at 07:21 PM.. Reason: Automerged Doublepost
OceanBluue is offline Male
Sponsored Links
Old 05-19-2008, 07:33 PM   #32
Webkinz :)
Alan is an unknown quantity at this point

Default Re: WI's Next Top Model Season 1! Up to 15 amazing models!

Did I make it though? I think I did! Did I?
Alan is offline
Old 05-19-2008, 07:38 PM   #33
MEH! ▼
Webkinz :)
 
OceanBluue's Avatar
OceanBluue has a spectacular aura about

Default Re: WI's Next Top Model Season 1! Up to 15 amazing models!

View Post Originally Posted by Alan
Did I make it though? I think I did! Did I?
Yeah you are in, but I haven't Started judging yet....

We still need 1 more person, and webkinzlover952 still has to send in their pic.....

I think I am gonna judge tomorrow, becuz webkinzluver952 is offline right now..and still waiting for one more person...
OceanBluue is offline Male
Old 05-19-2008, 07:39 PM   #34
Webkinz :)
Alan is an unknown quantity at this point

Default Re: WI's Next Top Model Season 1! Up to 15 amazing models!

View Post Originally Posted by OceanBluue
Yeah you are in, but I haven't Started judging yet....

We still need 1 more person, and webkinzlover952 still has to send in their pic.....

I think I am gonna judge tomorrow, becuz webkinzluver952 is offline right now..and still waiting for one more person...

Ok, thanks!






















Wait for it...
























I made it! Whoohoo!!!
Alan is offline
Old 05-19-2008, 07:46 PM   #35
MEH! ▼
Webkinz :)
 
OceanBluue's Avatar
OceanBluue has a spectacular aura about

Default Re: WI's Next Top Model Season 1! Up to 15 amazing models!

lol! (ten letter rule)
OceanBluue is offline Male
Old 05-19-2008, 07:49 PM   #36
E IZ CRAZY!!!!
Gifted
 
MattzKinz's Avatar
MattzKinz is just really niceMattzKinz is just really nice

Default Re: WI's Next Top Model Season 1! Up to 15 amazing models!

I hope that spot is filled soon, and that webkinzlover952 posts their pic! lolz
MattzKinz is offline Male
Old 05-19-2008, 07:58 PM   #37
MEH! ▼
Webkinz :)
 
OceanBluue's Avatar
OceanBluue has a spectacular aura about

Default Re: WI's Next Top Model Season 1! Up to 15 amazing models!

Ya I know....Hey I think that volleyup could come? I will PM that person
OceanBluue is offline Male
Old 05-20-2008, 12:34 PM   #38
YAY! I'm a
Gift Trainee
 
halla68's Avatar
halla68 is on a distinguished road

Default Re: WI's Next Top Model Season 1! Up to 15 amazing models!

Okay!
( I HATE the 10 letter rule!)
halla68 is offline
Old 05-20-2008, 12:55 PM   #39
gupdoo3
Gifted
 
gupdoo3's Avatar
gupdoo3 is a splendid one to beholdgupdoo3 is a splendid one to beholdgupdoo3 is a splendid one to beholdgupdoo3 is a splendid one to behold

Default Re: WI's Next Top Model Season 1! Up to 15 amazing models!

Webkinz Type: lil'
Webkinz Name: Micheal
Why do you want to be WI's Next Top Model: So that the girls can't get on my nerves by calling me ugly.
Pic of Webkinz in their entry clothes. (First round is a Free Choice so dress your Webkinz how you like): Attached.
Attached Images
File Type: jpgModel Micheal #1.JPG (6.8 KB, 8 views)
gupdoo3 is offline Female
Old 05-20-2008, 01:54 PM   #40
YAY! I'm a
Gift Trainee
 
halla68's Avatar
halla68 is on a distinguished road

Default Re: WI's Next Top Model Season 1! Up to 15 amazing models!

YAY!!!!!!
WE GOT 10 PEOPLE!!!
halla68 is offline
Closed

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On



All times are GMT -5. The time now is 03:23 AM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Copyright © 2007-2013 Kopi Enterprises, LLC
WebkinzInsider.Com is not an official site of, sponsored by, nor affiliated with Ganz, Inc, Webkinz, Lil'Kinz, or Kinzville Newz and all character names, logos, and images are trademarks owned by Ganz, Inc.
no new posts