Webkinz Insider - Not affiliated with Ganz or Webkinz.

Welcome to WI!


Free Webkinz Codes

Ads  Remove Ads

Become an Insider Insider Subscriber and make these ads go away!
Go Back   Webkinz Insider Forum > WebkinzInsider.Com > Contests & Click-to-Wins > Members - Food

Welcome to the Webkinz Insider Forum forums.

You are currently viewing our boards as a guest which gives limits your access to many of our other features. By joining our FREE community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), removal of some (including the "in-text") ads, respond to polls, upload content and access many other special features, such as trading, and entering contests! Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.
Closed
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 06-02-2008, 04:47 PM   #171
YAY! I'm a
Gift Trainee
 
halla68's Avatar
halla68 is on a distinguished road

Default Re: WI's Next Top Model Season 1. No more entries needed but come and take a look!

6.99 I think..LOL I have one as you can see.....
halla68 is offline
Sponsored Links
Old 06-02-2008, 05:05 PM   #172
T0MMY! xD
Gifted
 
sp0ngeb0br0cksny's Avatar
sp0ngeb0br0cksny is just really nicesp0ngeb0br0cksny is just really nice

Default Re: WI's Next Top Model Season 1. No more entries needed but come and take a look!

yeah, that what made me think of it.. and then wikylo had the W-Cares jacket so.. my mom said the next time we go to my Grandma's we can get one.. they have Walgreens down there (she lives in the Bronx somewhere) which is more populated.. i live in like a small town, well not really small but, you know! a lot of people know eachother though!
sp0ngeb0br0cksny is offline Male
Old 06-02-2008, 05:34 PM   #173
YAY! I'm a
Gift Trainee
 
halla68's Avatar
halla68 is on a distinguished road

Default Re: WI's Next Top Model Season 1. No more entries needed but come and take a look!

Lol! I live in the big city ( Lol not NYC) I can't post which city I live but pm me to find out where I live! Lol and you don't need to!
halla68 is offline
Old 06-04-2008, 07:25 PM   #174
Pony326
Guest

Default Re: WI's Next Top Model Season 1. No more entries needed but come and take a look!

Lilac is courages! She's gonna go into the woods with her BFF and look for the bear that put her aunt in the hospital (Random, huh? lol)

Click the image to open in full size.
Old 06-07-2008, 02:45 PM   #175
YAY! I'm a
Gift Trainee
 
halla68's Avatar
halla68 is on a distinguished road

Default Re: WI's Next Top Model Season 1. No more entries needed but come and take a look!

Ok i'll judge soon..I am tired right now!

---------- halla68 added 1328 Minutes and 39 Seconds later ----------

Hello! WOW everybody impressed me, excpet for one..
To make this cooler, instead of using your pet's name...I will use you mood!

Goth : ABOUSLTY FAB!!!!!
In love : Perfect!
Sad : I get the colors, but still..
Courages : Good Job!

The first person who is going to the top 3 is



















































Wikylo!

Next is








































Lilac














Now there's In love girl
with SAD girl!

One of you did a GREAT job!
One, not so much....




Spoiler: show

Sponge,


Spoiler: show

Kikiusa


The person who is going on to the top 3 is














































































































































Spoiler: show

SP0NGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!




I am SOOO sorry Ginger and Kikiusa!
You were so strong, I wish you could stay!




NOW for you guys.............

Make 2 WONDERFUL outfits!


NOW here is the deal, you can only wear w-shop clothing iteams!

To make it more challenging!!!


Now make sure your outfits are good!

CAUSE

WI will vote for the winner!!!!!!!!!



NO DROPPING OUT!


Last edited by halla68; 06-07-2008 at 02:45 PM.. Reason: Automerged Doublepost
halla68 is offline
Old 06-07-2008, 05:53 PM   #176
T0MMY! xD
Gifted
 
sp0ngeb0br0cksny's Avatar
sp0ngeb0br0cksny is just really nicesp0ngeb0br0cksny is just really nice

Default Re: WI's Next Top Model Season 1. No more entries needed but come and take a look!

omg! thank you SO much! sorry kikiusa!
sp0ngeb0br0cksny is offline Male
Old 06-08-2008, 03:20 PM   #177
Switzerland! (Ed)
Webkinz :)
 
kikiusa's Avatar
kikiusa is on a distinguished road

Default Re: WI's Next Top Model Season 1. No more entries needed but come and take a look!

That's ok! We are glad we made it this far!
kikiusa is offline
Old 06-09-2008, 04:33 PM   #178
Pony326
Guest

Default Re: WI's Next Top Model Season 1. No more entries needed but come and take a look!

Thank you halla! I will post after school!!!

---------- Pony326 added 958 Minutes and 51 Seconds later ----------

Here's Lilac!!!

Outfit 1.
Click the image to open in full size.
If the Winterfest Parka is not allowed then this is my substitude
Click the image to open in full size.
Outfit 2.
Click the image to open in full size.

Both these outfits are meant for summer/spring

Last edited by Pony326; 06-09-2008 at 04:33 PM.. Reason: Automerged Doublepost
Old 06-09-2008, 05:11 PM   #179
YAY! I'm a
Gift Trainee
 
halla68's Avatar
halla68 is on a distinguished road

Default Re: WI's Next Top Model Season 1. No more entries needed but come and take a look!

View Post Originally Posted by kikiusa
That's ok! We are glad we made it this far!

You were a great model! Just keep on trying, if you didn't try again in life, none of us would be here!

Also Pony, please choose 2 of those 3 outfits! Lol only 2 are allowed!

---------- halla68 added 1 Minutes and 1 Seconds later ----------

Oh NEVER MIND!!!! I read to fast! The Winter fest Parka is allowed! So would you rather have that?

Last edited by halla68; 06-09-2008 at 05:11 PM.. Reason: Automerged Doublepost
halla68 is offline
Old 06-14-2008, 01:08 PM   #180
YAY! I'm a
Gift Trainee
 
halla68's Avatar
halla68 is on a distinguished road

Default Re: WI's Next Top Model Season 1. No more entries needed but come and take a look!

Sp0nge and Wikylo..post your pic!!!!!!!!!!!!!!!!!!! If you 2 don't..Pony326 will atmotacly win. Cause she is the ONLY one who posted her pic!!!!!!
halla68 is offline
Closed

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On



All times are GMT -5. The time now is 07:08 AM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Copyright © 2007-2013 Kopi Enterprises, LLC
WebkinzInsider.Com is not an official site of, sponsored by, nor affiliated with Ganz, Inc, Webkinz, Lil'Kinz, or Kinzville Newz and all character names, logos, and images are trademarks owned by Ganz, Inc.
no new posts