Webkinz Insider - Not affiliated with Ganz or Webkinz.

Welcome to WI!


Free Webkinz Codes

Ads  Remove Ads

Become an Insider Insider Subscriber and make these ads go away!
Go Back   Webkinz Insider Forum > WebkinzInsider.Com > Contests & Click-to-Wins > Members - Food

Welcome to the Webkinz Insider Forum forums.

You are currently viewing our boards as a guest which gives limits your access to many of our other features. By joining our FREE community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), removal of some (including the "in-text") ads, respond to polls, upload content and access many other special features, such as trading, and entering contests! Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.
Closed
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 10-23-2008, 04:45 PM   #1
Webkinz :)
 
Alana's Avatar
Alana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud of

Default SING IT YOUR WAY!!! *NEW NEW NEW* Music contests! Limited spaces! Enter now! Anyone can join!

Click the image to open in full size.

WOOOOO!!!!

Are y'all ready?!
I said are y'all ready?!

Yeah! Thats more like it! 'Cause this is a music contest! WOOOO! And guess what? I ain't choosing the winner, YOU ARE! No, I don't mean those of you who enter, I mean those of you that don't! Thats right! There will be a POLL for each round!

So are y'all ready to get started?
GOOD!


Some rules before we start! Yeah, they're boring, but you've gotta read 'em

Be Nice to everyone

No Fighting

No being rude

Respect everyones music preference

HAVE FUN

GO CRAZY if you want too



PHEW! Now that thats over with, we need to talk about something fun, don't 'cha think? That would be....

PRIZES

1st place.
Your choice of 12 PSF's and a free choice of avvie or at my avvie and siggy shop! You also get a mentioning in my siggy for 1 week!

2nd place.
Your choice of 4 PSF's and a free choice of avvie or siggy at my avvie and siggy shop!

3rd place.
Your choice of 2 PSF's


----------------------------

PARTICIPENTS (Taking 25)


1. Saddle Up!

2. poprocknroll

3. Webkinzlover85

4. Googlejo22

5. pupso98

6. SomeoneSpecial

7.

8.

9.

10.

--------------------------


What you need to know to join:

Each round will have a certain theme to it. The themes can be an artist or a kind of music. The current theme for round 1 is POP!
There will be 5 rounds and 1 round per week.


----------------------------

THEMES/ARTISTS

Round 1. POP
FORM TO JOIN


Username:
Username:
Song for round 1:
Are you ready?



------------------------------


Contest History:


Round 1:

USER: | SONG FOR ROUND: | Artist Song is by:

Saddle Up! with Mountain Music by ?
poprocknroll with See You Again by Miley Cyrus
Webkinzlover85 with So What by Pink!
Googlejo22 with Hot N' Cold by Katy Perry
pupso98 with I Kissed A Girl by Katy Perry
SomeoneSpecial with Its Not My Time by 3 doors

Last edited by Alana; 11-12-2008 at 11:30 PM..
Alana is offline Female
Sponsored Links
Old 10-23-2008, 04:49 PM   #2
Webkinz :)
 
Saddle Up!'s Avatar
Saddle Up! is an unknown quantity at this point

Default Re: SING IT YOUR WAY!!! *NEW NEW NEW* Music contests!

Username: Saddle Up!
Username: alysea5starrs
Song for round 1: You mean I get to choose it? Then "Mountain Music"
Are you ready? YEAH!!!!
Saddle Up! is offline Female
Old 10-23-2008, 04:52 PM   #3
Webkinz :)
 
poprocknroll's Avatar
poprocknroll is an unknown quantity at this point

Default Re: SING IT YOUR WAY!!! *NEW NEW NEW* Music contests!

Username: poprocknroll
Username: poprocknroll
Song for round 1: See you Again MILEY CYRUS
Are you ready? YEAH! YEAH! YEAH! YEAH! YEAH!
poprocknroll is offline Female
Old 10-23-2008, 05:39 PM   #4
Webkinz :)
 
Alana's Avatar
Alana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud of

Default Re: SING IT YOUR WAY!!! *NEW NEW NEW* Music contests!

View Post Originally Posted by Saddle Up!
Username: Saddle Up!
Username: alysea5starrs
Song for round 1: You mean I get to choose it? Then "Mountain Music"
Are you ready? YEAH!!!!
Ummm... Are you sure thats pop? LOL! I just listened to it on Youtube (never heard it b4) but IDK
Alana is offline Female
Old 10-25-2008, 10:13 AM   #5
Webkinz :)
 
Alana's Avatar
Alana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud of

Default Re: SING IT YOUR WAY!!! *NEW NEW NEW* Music contests!

COme on!!! We need more contestants!!!

Last edited by Alana; 10-25-2008 at 06:08 PM.. Reason: Automerged Doublepost
Alana is offline Female
Old 10-25-2008, 10:28 AM   #6
Webkinz :)
 
Webkinzlover85's Avatar
Webkinzlover85 is an unknown quantity at this point

Default Re: SING IT YOUR WAY!!! *NEW NEW NEW* Music contests!

Wi username - Webkiznlover85
WW username - audrey8915
Song - So what by pink
Are you ready - YEAH YEAH YEAH
Webkinzlover85 is offline
Old 10-25-2008, 10:31 AM   #7
MeowAusten
Gifted
 
Googlejo22's Avatar
Googlejo22 has much to be proud ofGooglejo22 has much to be proud ofGooglejo22 has much to be proud ofGooglejo22 has much to be proud of

Default Re: SING IT YOUR WAY!!! *NEW NEW NEW* Music contests!

Username: GoogleJo22
Username: GogleJo22
Song for round 1: Hot n' Cold by Katy Perry
Are you ready? Totally!! Yeah!

____________
Googlejo22 is offline Female
Old 10-25-2008, 06:08 PM   #8
Webkinz :)
 
Alana's Avatar
Alana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud of

Default Re: SING IT YOUR WAY!!! *NEW NEW NEW* Music contests!

YAY! Two more members *applause*
I LOVE both those songs! LOL

---------- ♥Alana♥ added 453 Minutes and 38 Seconds later ----------

***BUMP***

Last edited by Alana; 10-25-2008 at 06:08 PM.. Reason: Automerged Doublepost
Alana is offline Female
Old 10-25-2008, 06:54 PM   #9
I dance with my
Webkinz :)
 
pupso98's Avatar
pupso98 is a glorious beacon of lightpupso98 is a glorious beacon of lightpupso98 is a glorious beacon of light

Default Re: SING IT YOUR WAY!!! *NEW NEW NEW* Music contests!

WI: pupso98
WW: pupso98

Song for round 1: I kissed a Girl by Katy Perry!!!!
I AM SO READY FOR THIS!

Last edited by pupso98; 11-12-2008 at 09:21 PM..
pupso98 is offline Female
Old 10-26-2008, 09:08 AM   #10
Webkinz :)
 
Alana's Avatar
Alana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud ofAlana has much to be proud of

Default Re: SING IT YOUR WAY!!! *NEW NEW NEW* Music contests! Limited spaces! Enter now! Anyone can join!

Come on! We need more contestants!!
Alana is offline Female
Closed

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On



All times are GMT -5. The time now is 05:27 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Copyright © 2007-2013 Kopi Enterprises, LLC
WebkinzInsider.Com is not an official site of, sponsored by, nor affiliated with Ganz, Inc, Webkinz, Lil'Kinz, or Kinzville Newz and all character names, logos, and images are trademarks owned by Ganz, Inc.
no new posts