Webkinz Insider - Not affiliated with Ganz or Webkinz.

Welcome to WI!


Free Webkinz Codes

Ads  Remove Ads

Become an Insider Insider Subscriber and make these ads go away!
Go Back   Webkinz Insider Forum > WebkinzInsider.Com > Contests & Click-to-Wins > Members - Food

Welcome to the Webkinz Insider Forum forums.

You are currently viewing our boards as a guest which gives limits your access to many of our other features. By joining our FREE community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), removal of some (including the "in-text") ads, respond to polls, upload content and access many other special features, such as trading, and entering contests! Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.
Closed
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 08-13-2008, 07:35 PM   #31
tink185
Webkinz :)
 
tink185's Avatar
tink185 is on a distinguished road

Default Re: hi wanna win some awesome rare foods? come here to win!

i'm sorry cjjperk, webkinzarelife just won!
tink185 is offline Female
Sponsored Links
Old 08-13-2008, 07:36 PM   #32
Webkinz :)
 
tonksrules97's Avatar
tonksrules97 is an unknown quantity at this point

Default Re: hi wanna win some awesome rare foods? come here to win!

ooh can i kinda jump in this looks fun
hehe my friend's chihuahuas name is chi-chi lol
tonksrules97 is offline Female
Old 08-13-2008, 07:37 PM   #33
Webkinz :)
 
webkinzarelife's Avatar
webkinzarelife has a spectacular aura about

Default Re: hi wanna win some awesome rare foods? come here to win!

:O:O:O:O:O are you serious! =D i was just doing these for fun and maybe start a psf collection but WOOOW! i never expected an exclusive at all! you have no idea how much you just brightened my day (and rep for you ;] i was gonna give you one anyways but i'll just give yeah one tomorrow too
p.s. i love your siggie TWILIGHT FANS RULE xD, have ou read breaking dawn yet?
webkinzarelife is offline Female
Old 08-13-2008, 07:37 PM   #34
tink185
Webkinz :)
 
tink185's Avatar
tink185 is on a distinguished road

Default Re: hi wanna win some awesome rare foods? come here to win!

yeah and i just kinz-posted your prize!
tink185 is offline Female
Old 08-13-2008, 07:37 PM   #35
Webkinz :)
 
tonksrules97's Avatar
tonksrules97 is an unknown quantity at this point

Default Re: hi wanna win some awesome rare foods? come here to win!

what is twilight about? i have heard so much about it
tonksrules97 is offline Female
Old 08-13-2008, 07:37 PM   #36
Webkinz :)
 
webkinzarelife's Avatar
webkinzarelife has a spectacular aura about

Default Re: hi wanna win some awesome rare foods? come here to win!

and awwh thank you cjjperk, your very kind! and you are awesome at guessing the names too!
webkinzarelife is offline Female
Old 08-13-2008, 07:38 PM   #37
Webkinz :)
 
tonksrules97's Avatar
tonksrules97 is an unknown quantity at this point

Default Re: hi wanna win some awesome rare foods? come here to win!

are there any more?
tonksrules97 is offline Female
Old 08-13-2008, 07:39 PM   #38
tink185
Webkinz :)
 
tink185's Avatar
tink185 is on a distinguished road

Default Re: hi wanna win some awesome rare foods? come here to win!

congrats and yeah i read bd it wasn't very good eh? and thank-you for all your kind comments! congrast and enjoy!
tink185 is offline Female
Old 08-13-2008, 07:39 PM   #39
Webkinz :)
 
webkinzarelife's Avatar
webkinzarelife has a spectacular aura about

Default Re: hi wanna win some awesome rare foods? come here to win!

okay i will go and see and tonksrules, if you like hp (i do!) which i think you do cuz of ur name then you you will probably love the twilight series! its alot more romance then hp but it has a twist in it too ;] i dont want to give anything away though
webkinzarelife is offline Female
Old 08-13-2008, 07:40 PM   #40
tink185
Webkinz :)
 
tink185's Avatar
tink185 is on a distinguished road

Default Re: hi wanna win some awesome rare foods? come here to win!

i'm sorry guys but i have to stop maybe tommorow!
thanks for playing! webkinzarelife did you recive the kinzpost yet?
tink185 is offline Female
Closed

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On



All times are GMT -5. The time now is 02:55 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Copyright © 2007-2013 Kopi Enterprises, LLC
WebkinzInsider.Com is not an official site of, sponsored by, nor affiliated with Ganz, Inc, Webkinz, Lil'Kinz, or Kinzville Newz and all character names, logos, and images are trademarks owned by Ganz, Inc.
no new posts