Webkinz Insider - Not affiliated with Ganz or Webkinz.

Welcome to WI!


Free Webkinz Codes

Ads  Remove Ads

Become an Insider Insider Subscriber and make these ads go away!
Go Back   Webkinz Insider Forum > WebkinzInsider.Com > Head to the Pollz

Welcome to the Webkinz Insider Forum forums.

You are currently viewing our boards as a guest which gives limits your access to many of our other features. By joining our FREE community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), removal of some (including the "in-text") ads, respond to polls, upload content and access many other special features, such as trading, and entering contests! Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.
View Poll Results: Do u like Justin Bieber
Yes 1744.74%
No 2155.26%
Voters: 38. You may not vote on this poll

Closed
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 10-17-2009, 03:36 PM   #1
Webkinz :)
 
cutegirl#2's Avatar
cutegirl#2 is an unknown quantity at this point

Default OMG Do u like Justin Bieber

Oh My Gosh Justin Is SO HOT
cutegirl#2 is offline Female
Sponsored Links
Old 10-17-2009, 03:44 PM   #2
Webkinz :)
 
redstar55's Avatar
redstar55 is not just visiting!redstar55 is not just visiting!redstar55 is not just visiting!redstar55 is not just visiting!redstar55 is not just visiting!redstar55 is not just visiting!redstar55 is not just visiting!redstar55 is not just visiting!redstar55 is not just visiting!redstar55 is not just visiting!redstar55 is not just visiting!

Default Re: OMG Do u like Justin Bieber

i saw hes vids before he got famous but i still don't like him
redstar55 is offline
Old 10-17-2009, 03:45 PM   #3
I'm bringin' SC back
Webkinz :)
 
SuperChihuahua's Avatar
SuperChihuahua has disabled reputation

Default Re: OMG Do u like Justin Bieber

Yeah. I don't LOVE him, but he's cool.
SuperChihuahua is offline Female
Old 10-17-2009, 03:47 PM   #4
DANGIT. D:<
Guest
Diamond015 radiates beauty and kindness all aroundDiamond015 radiates beauty and kindness all aroundDiamond015 radiates beauty and kindness all aroundDiamond015 radiates beauty and kindness all aroundDiamond015 radiates beauty and kindness all aroundDiamond015 radiates beauty and kindness all aroundDiamond015 radiates beauty and kindness all around

Default Re: OMG Do u like Justin Bieber

I don't like him. I don't like his videos & music too.
Diamond015 is offline Female
Old 10-17-2009, 03:47 PM   #5
Gifted
 
lil_horse_lover's Avatar
lil_horse_lover has lots of talentlil_horse_lover has lots of talentlil_horse_lover has lots of talentlil_horse_lover has lots of talentlil_horse_lover has lots of talentlil_horse_lover has lots of talentlil_horse_lover has lots of talentlil_horse_lover has lots of talentlil_horse_lover has lots of talentlil_horse_lover has lots of talentlil_horse_lover has lots of talentlil_horse_lover has lots of talentlil_horse_lover has lots of talentlil_horse_lover has lots of talent

Default Re: OMG Do u like Justin Bieber

Nope. No way. I don't like him.



~Selena
lil_horse_lover is offline Female
Old 10-17-2009, 03:55 PM   #6
Banned
DisneyPineapple is an unknown quantity at this point

Default Re: OMG Do u like Justin Bieber

Never heard of him.
DisneyPineapple is offline Female
Old 10-17-2009, 03:56 PM   #7
Webkinz :)
 
rainbowwebkinz's Avatar
rainbowwebkinz is a name known to allrainbowwebkinz is a name known to allrainbowwebkinz is a name known to all

Default Re: OMG Do u like Justin Bieber

No, I dont really like him.

-Holly
rainbowwebkinz is offline Female
Old 10-17-2009, 04:38 PM   #8
Down to Earth <3
Webkinz :)
 
peanutkinz0897's Avatar
peanutkinz0897 is a jewel in the roughpeanutkinz0897 is a jewel in the rough

Default Re: OMG Do u like Justin Bieber

YES ,YES YES, yes ,yes, yes and did i mention YES.. HE is SO HOTTT I <3 lol. AMAZING LOVE HIM..... RELE good Voice
peanutkinz0897 is offline
Old 10-17-2009, 04:41 PM   #9
Gift Guru
 
wyatt061's Avatar
wyatt061 has disabled reputation

Default Re: OMG Do u like Justin Bieber

I have never heard his voice. I have seen him in a magazine . . . he is cute, but never heard him sing.
wyatt061 is offline Female
Old 10-17-2009, 04:44 PM   #10
hy Dad, why?
Webkinz :)
 
Missoptimistic's Avatar
Missoptimistic is just really niceMissoptimistic is just really nice

Default Re: OMG Do u like Justin Bieber

Welll….he’s okay judging against the fact that he flips his hair every 1.5 seconds…
He’s kinda cute but the fact that he’s 15 and looks 12….well….JAYKAY well not JK, but he is okay :]
Missoptimistic is offline Female
Closed

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On



All times are GMT -5. The time now is 08:36 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Copyright © 2007-2013 Kopi Enterprises, LLC
WebkinzInsider.Com is not an official site of, sponsored by, nor affiliated with Ganz, Inc, Webkinz, Lil'Kinz, or Kinzville Newz and all character names, logos, and images are trademarks owned by Ganz, Inc.
no new posts