Winner: blessedx5
Prize: Sapphire Gemster Gift with Purchase

Win Free Webkinz Codes Now!

Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!


Congrats to WI Member Crayola for being the first to adopt the new Chinchilla webkinz! Her new pet Squabbit can be seen below in his Pet Specific Item "Playful Dust Pit," his Pet Specific Food is called Pachamanchilla.
 
webkinz cheats
Virtual Webkinz ChinchillaWebkinz Chinchilla Gift BoxWebkinz Chinchilla PSI - Playful Dust PitWebkinz Chinchilla PSI - Pachamanchilla
 

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

Congratulations! I can't wait to get mine!

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

Aww, I love the Chinchilla! BTW, what an ADORABLE Name!

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

Aww it's ardorable

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

Congrats, Crayola.
The pet is adorable, and I like the PSI very much!

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

Wowzers he is so cute!

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

AWW! so so so so CUTEEE!

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

super cute. LOVE the name.
Is the PSI outdoor only or indoor also???

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

Congrats, it's a cute pet!

Oh and I thought this was funny, I was reading through OLD posts from 2007 on here and came across an article about pets we would never see on Webkinz and why. This was the first one-

Chinchilla

Why it Would be Cool: This South American rodent has the softest fur of any animal and, despite appearing to be a Frankenstein mishmash of rabbit, mouse and squirrel, is not at all creepy.

Why It Ain't Gonna Happen: "Uh, what's a chinchilla?" And also, on second thought, it is kinda creepy.

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

Congrats!! He looks WAY cuter online than what he looks in RL in IMO

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

Since a real chinchilla is SO super soft, I'm wondering what the webbie plush is like??

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

Congratulations Crayola! (: I saw your thread and Sqaubbit is looking good! *waves to Squabbit* Welcome to your new home, little fella!

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

I that PSI!

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

Congrats!
AWW! So cute!

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

View Post Originally Posted by taytertots
Congrats, it's a cute pet!

Oh and I thought this was funny, I was reading through OLD posts from 2007 on here and came across an article about pets we would never see on Webkinz and why. This was the first one-

Chinchilla

Why it Would be Cool: This South American rodent has the softest fur of any animal and, despite appearing to be a Frankenstein mishmash of rabbit, mouse and squirrel, is not at all creepy.

Why It Ain't Gonna Happen: "Uh, what's a chinchilla?" And also, on second thought, it is kinda creepy.
HAHA too funny! Oh the irony! I really like this pet. I might have to get it.

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

It is sooo CUTE! Congrats on your new pet!

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

Ohhhhhhhhh I want this pet so bad! I had a real chinny growing up!

Congrats!

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

...Aww..it's ardorable...congrats!

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

Cute! Does the pet item go indoors as well?

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

crayola..................... congrats on the super adoption

Re: Webkinz Insider Member Adopts Chinchilla!

Congratulations Crayola! How adorable is Squabbit! I know you will have tons of fun playing with your new chinchilla. Blessings

Who's online

There are currently 6 users and 337 guests online.

Online users

  • KinzUser2523
  • bubblygirl897
  • blueguy
  • MaddyKinzz
  • KevinELevin
  • Lucy Hippo

Copyright © 2007-2016 Webkinz Insider - A Division of Kopi Enterprises, LLC
Webkinz Insider is not an official site of, sponsored by, nor affiliated with Ganz, Inc, Webkinz, Webkinz Jr, Webkins, Lil'Kinz, or Webkinz Newz and all character names, logos, and images are trademarks owned by Ganz, Inc.