Winner: blessedx5
Prize: Sapphire Gemster Gift with Purchase

Win Free Webkinz Codes Now!

Webkinz World Maintenance Tonight


Just a little reminder to let our members know that Webkinz World is scheduled for network upgrade at 10 PM Eastern Time. :) 
 

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

Aw, I wanna go on.

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

yup thanks WI!!!

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

thanks looks awesome!! hahaha
HAHA boom boom POW!! soo funny!!

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

Hopefully they'll be able to fix that item-stuck-on-table problem we've all been having!

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

hopfully some of us will FINALLY get back ours skys or be able to go in our yards or even get the new thing like for it to rain see the sun set ect. i hope they fix those things

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

thanks for the info because the note is not showing up on my main page.

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

maybe they will fix the "table glitch" Hope so (:

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

Maybe. WN has given us no notice of this?

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

Crossing fingers they fix the stuck table and pedestal items.

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

Yeah I just got kicked off for it
Cry Cry Cry :kanga::kanga::kanga::kanga:

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

Thanks 4 the info!

I just found that out! LOL!

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

And its down. They better give me my job money!

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

Grr! I didn't know about this ahead of time and was on level 9 of an Eager Beaver tournament in the arena!!! All that time wasted and money gone now!

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

I just shut down in the middle of watching the beauty pageant. I never got my bingo coupon either. I didn't know till I checked here. Is this an all night thing or just for a short while. Does anyone know?

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

OHHHH how I hope they fix the stuff stuck on the floor also.... I have a blender I got with one of my animals and now can not use it. along with my shell, kinzvill binder ect... LOL

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

I do not konw how long they are going to be down for..with all the stuff wrong I am thinking they are going to be down for a while

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

So many little glitches that they'll be busy.

So let's cross our fingers that they get most of them fixed .

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

I got shut off right when I clicked on my first Goo Goo Berry. What a disappointment!. I guess I'll have to try for Goo Goo Berries again tomorrow.

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

why does it have to be tonite i sogned u for a beauty pageant and now i used all of my kinzcash up and now i cant even play

Re: Webkinz World Maintenance Tonight

when will it be opened again?

Who's online

There are currently 12 users and 341 guests online.

Online users

  • Kopat27
  • maggiemoomoo3
  • Margo
  • mom of 2 teens
  • bubblygirl897
  • cbjhockey
  • Sweetfeather
  • snoopy1044
  • lazygal
  • Sunshinepaws

Copyright © 2007-2016 Webkinz Insider - A Division of Kopi Enterprises, LLC
Webkinz Insider is not an official site of, sponsored by, nor affiliated with Ganz, Inc, Webkinz, Webkinz Jr, Webkins, Lil'Kinz, or Webkinz Newz and all character names, logos, and images are trademarks owned by Ganz, Inc.